اميرحسين اميرحسين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آبنبات

آخ جون کارتون ................

1391/2/21 0:26
نویسنده : ماماني
913 بازدید
اشتراک گذاری

اگه میخواین بدونین فیلم امروز چیه زود برید و ادامه ی مطلب رو بخونید.......

 

کلاه قرمزی ٩١

خواهر پسر عمه زا

 

پسرعمه زا نام شخصیتی عروسکی از مجموعه‌های تلویزیونی کلاه قرمزی ۸۸ و کلاه قرمزی ۹۰ و کلاه قرمزی ۹۱ بود که در نوروز ۸۸ و ۹۰و۹۱ از تلویزیون ایران پخش شد. در این مجموعه که کارگردانی آن به عهده ایرج طهماسب بود، محمدرضا هدایتی به جای پسرعمه زا صحبت می‌کرد.

صمیمیت، شخصیت های دوست داشتنی، متن قوی، صداهای ارتباط گیر، جنبه های آموزشی و تربیتی و حضور زوج ایرج طهماسب و حمید جبلی را از عناصری دانست که موجب می شود این شخصیت های عروسکی در این حیطه بی رقیب باشند.

شخصیت 'پسرخاله' نماینده یک بچه محروم زحمت‌کش است که همیشه دنبال کمک کردن است همه‌ این سال‌ها ماجراهای کلاه‌قرمزی و پسرخاله و آقای مجری را دیده‌ایم، لذت برده‌ایم، خندیده‌ایم و کنار هم یک خاطره‌ی خوب را تجربه کرده‌ایم.

گویی ایده‌های ایرج طهماسب و حمید جبلی تمام نمی‌شوند و تماشاگر هر سال با شگفتی هایی جدید و متفاوت و فضاسازی‌هایی متنوع‌تر از سال های قبل مواجه است.

خلاصه داستان این قسمت:

کلاه قرمزی،ببعی،فامیل دور و پسر عمه زا همراه آقای مجری در حال مرور برنامه های خود برای تعطیلات هستند که متوجه می شوند ظاهرا" پسرعمه زا مهمانی در راه دارد...دخترعمه زا...خواهر پسر عمه زا که مدتی با او قهر بوده است برای آشتی کنان به دیدنش بیاید...

منبع. سایت موسسه ی هنر نمای پارسیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سوگل
21 اردیبهشت 91 12:24
سلام عزیزم، وای که چقدر این برنامه جذاب هستش، درود بر ایرج طهماسب که هنوز هم میتواند هم بزرگ و هم کوچک را بخنداند کاری که خیلی وقت است که از پس هر کسی بر نمیاید


سلام واقعا هم جذابه ممنون كه بهمون سر ميزني سهي جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبنبات می باشد