اميرحسين اميرحسين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آبنبات

ميخوام دوباره بنويسم ....

1391/11/4 1:45
نویسنده : ماماني
808 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه ي دوستاي گلم كه به من و پسرم لطف دارن نمي دونم درست از اون روزي كه اون اتفاق ناگوار افتاد من ديگه دل و دماغ نوشتن نداشتم اما حالا ميخوام بنويسم و بگم براي پسرم و براي دوستان گلم خدايا كمكم كن اگرچه هنوز همه چيز رو به راه نيست اما تو لطف بي پايان داري و هميشه هستي بازم باش و كمكم كن تا سر پا بمونم و .......
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

FARIBA
4 بهمن 91 22:56
سلام.با اجازه لینکتون میکنم.خوشحال میشم شماهم مارو لینک کنید


سلام با كمال ميل
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 11:30
سلام عزیزم من که نمیدونم چی شده ولی در هر صورتتتتتتتتتت ایشالا همه چی و خوب و بر وفق مرداتون باشه عزیزمممممممممم
همیشه شاد باشید و با چیزای خوش شروع کنید نوشته هاتونو


سلام ، ممنونم از نظر لطفتون انشاالله
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 18:26
سلام عزیزممممممممم مرسی از لطفتو مهربونیتتتتتتتتتتت
رفتم تو نی نی گپ اوکی کردم عزیزمممم


سلام خواهش ميكنمممممممم عزيزم بوسسسس


سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 بهمن 91 14:38
سلام ممنون خانمی


سلام خواهش ميكنم
مامان علی مرتضی
10 بهمن 91 15:50
سلام دوست عزیز خوبی گلم؟امیر حسین جان چ طورن؟خدا بد نده چ اتنفاق ناگواری ؟تقصیر من خاله ی بده که دیر اومدم وازتون خبر ندارم شرمندم بخدا،من بخاطره 22 اسم وبلاگتون میدونم آشنایید ولی بازم شرمنده نمیدونم کدوم دوستم بودین ماشالله دوستای من اونقدر زیادن وبچه داری هم که فکر واسه آدم نمیزاره ،خوشحالم که به راحتی تونستی امیر حسین جانو از شیر بگیری علی مرتضای ما هم انگار داره براحتی از شیر گرفته میشه واقعا خدا کمک میکنه
انشالله بعد از اون اتفاق ناگوار که امیدوارم بخیر گذشته باشه خدا شما،نی نیتون وخونواده ی عزیزتون رو از همه ی بلاها حفظ کنه

سلام ممنونم از شما و نظر لطفتون
مامان امیرعلی
13 بهمن 91 14:06
سلام عزیزم خوبی؟چقدرکم پیدابودی چه اتفاقی برات افتاده بود؟؟


سلام ممنونم ، انشاالله از اين به بعد در خدمت شما و دوستان هستم
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 91 8:15
سلام مامانی.خوبی عزیزم.امیرحسینم خوبه؟ایشاالله دیگه هیچوقت مشکلی براتون یش نیاد و زندگی بروفق مرادتون باشه
من با وقت کمم شرمنده همه دوستان شدم.به بزرگی خودتون ببخشید


سلام
ممنونم ، دشمنتون شرمنده باشه ممنونم كه به ما سر زديد
ازاده مامانه هانا
17 بهمن 91 18:06
عزیزم چه خوشحالم که دوباره اومدی بنویس خوشحالمون کننن


آزاده جونم دلم خيلي برات تنگ شده تازه يه رفيق باحال ديگه پيدا كردم ميخوام با تو سهيلا هم دوستش كنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبنبات می باشد