اميرحسين اميرحسين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آبنبات

عمه جون تولدت مبارككككككككككككككك

1391/3/23 22:06
نویسنده : ماماني
776 بازدید
اشتراک گذاری
امروز تولد عمه محدثه است كه شما با كلي تلاش كه هي خواستيم اسمشو يادت بديم بهش ميگي ج ِ جِ حالا ماماني قشنگ به من بگو ببينم جِ جِ چه ربطي به محدثه داره حالا بگذريم عمه جون ( جِ جِ ) تولدت مباركككككككككككككككك حالا از زبون خود امير حسين جِ جِ جون تولدت مباركككككككك ميدونم كه شايد خيلي ها باور نكنن كه يه عروس به يه خواهر شوهر اين حرف ها رو بزنه اما من بهت ميگم كه محدثه جون اگه الان داري اين حرفها رو از زبون من مي شنوي به خاطر خوبي ها و مهربوني هاي خودته كه مخصوصاً تو اين مدت به من و امير حسين از ته قلبت ابراز كردي به خاطر همه خوبي هات و مهربونيهات من و اميرحسين و قطعاً خيلي هاي ديگه خوشحال هستن كه خدا تو رو براي ما به دنيا آورد يه آسمون پر ستاره و يه دنيا آرزو هاي خوب هديه من و اميرحسين براي تولد توئه بازم تولدت مبارككككككككك 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا جیگر
30 خرداد 91 1:48
تولدت مبارک عمه جون امیرحسین
خب مامانی عکس اونی که دوست داشتی رو دیدی یا نه؟

ممنونم نه بابا سر كاريييييييي بوددددد ٢ ساعت وقت گذاشتم واسه ده نفر فرستادم
مامان پارسا جیگر
7 تیر 91 13:14



ممنونم چه گلهاي قشنگي
مامان امیرعلی
9 تیر 91 1:02
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


ممنونم عزيزم
مامان کیارش
28 تیر 91 11:48
چه عمه خوبی!


ممنون ماماني
پارســــــا
29 تیر 91 15:03
تــــولدشــــ مبارکــــ با کلیــــ تاخیــــر امیدوارمــــ بپذیریــــد ..


ممنونم ماماني شما لطف داريد همين كه تبريك گفتيد ممنونيم هم من هم اميرحسين و عمه جِ جِ
مامان سارا
31 تیر 91 16:21
سلام عزیزم.. از اینکه ما رو دوست خودت کردی ممنون... تولد عمه ج ج هم مبارک
گل پسرتم ببوس



سلام خواهش ميكنم ممنون از شما كه ما رو به دوستي پذيرفتين و ممنون بابت تبريكتون شما هم از طرف من و اميرحسين كوچولوتون رو ببوسيد
مامان کیارش
7 مرداد 91 12:42
به ما هم سر بزنیدتولد عمه محدثه هم مبارک باشه....


چشم ممنونم ماماني
مامان محمد
9 مرداد 91 12:40
سلام،من با شما از طریق نی نی گپ آشنا شدم خیلی خوشحال میشم به ما سر بزنین و باعث افتخار که دوستی مثل شما داشته باشم
منتظر حضور گرم و نظر دلنشینتون هستم.


سلام ممنون از محبت شما من هم خوشحال ميشم با شما آشنا بشم
مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:47
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
زینب مامان اميرطاها
2 مهر 91 19:16
سلام ماشاالله به این گل پسر ناز خدا برات حفظش کنه از اینکه به وبلاگ پسرم اومدید ممنون خوشحالم کردید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبنبات می باشد