اميرحسين اميرحسين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آبنبات

نظرات (2)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:22
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
سهی
26 اردیبهشت 91 23:34
زن بودن کار مشکلی است، چون مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان بنظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی
خلاصه این روز بر تو ای شیر زن امروز مبارک بادا


واقعا هم همين طوره ممنونم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبنبات می باشد